53. Poszukiwania

Rozdział, w którym Trunks musi zmierzyć się z wyborem z przeszłości, a Vegeta postanawia mu towarzyszyć. 


 


        


 

Podziękowania dla: 

* Mojego K. – za to, że jesteś tak blisko ;*

* Stalowookiej – Twoje komentarze sprawiają, że szybciej dodaję odcinki :D

* Wiktorii Paciorek – cieszę się, że jesteś i mam nadzieję, że jeszcze trochę zawirowań na koniec nie przeszkodzi. :D

 

Kochani! 

Spodziewamy się z K. dzidziusia, więc chciałam pochwalić się tym też na blogu! Jestem oszołomiona, a przede wszystkim mega szczęśliwa. ;D Przed nami intensywne dni, tygodnie, miesiące, no i później lata. Grunt, żeby było dobrze, trzymajcie kciuki za Sylwka – przyszłą mamę. 

Powiem Wam, że gdybym nie miała tych ostatnich rozdziałów napisanych, to nie wiem, czy bym się skupiła, za bardzo myślę teraz o maluszku, zwłaszcza biorąc pod uwagę sytuację w Polsce. Ale nie ma co się stresować. Musi być dobrze. ;)

 

I trochę obrazków, nie mogłam się powstrzymać...















Trzymajcie się cieplutko! ;*

 


Komentarze

Facebook bloga

Zwiastun klątwy

Bez ciebie

Trunks

Poczekasz na mnie?

Inne filmiki

Popularne posty z tego bloga

Trzy miesiące myśli (bonus)