Alternatywna historia

 26 alternatywnych zakończeń historii Klątwy.


Kochani Komentujący!

Cieszę się, że jeszcze trochę Was zostało. 

Wielkie podziękowania dla mojego K., który mobilizował mnie do pisania tej gry paragrafowej i wspierał przy pisaniu, kiedy siedziałam i tworzyłam. 

Podziękowania dla mojej A. za wytrwanie do końca bloga, bo jesteś praktycznie od samego początku!

Dziękuję też Stalowookiej za wszystkie komentarze i wyczekiwanie paragrafówki. 

Pozdrowienia dla E.K.P, która się ostatnio odezwała mam nadzieję, że znajdziesz chwilę czasu na nadrobienie lektury.

Czekam wciąż na Killall, która powoli nadrabia odcinki.


Smutno, że zniknęły osoby takie jak:

* SuperExtra, 

* Najla, 

* Anowi, 

* Wiktoria Paciorek, 

* Ardal, 

* Diana, 

* merryxxo, 

* 100krotka, 

* Beti9630  

* Hydra

oraz inni...



Ale nie przedłużając, przed Wami gra paragrafowa, w której będziecie mieć możliwość poznania alternatywnych zakończeń Klątwy. Jedne są dłuższe, inne krótsze. 

O co w tym chodzi? 

To po prostu forma opowiadania, w której możecie wybierać, jak potoczy się dana historia. Czytacie tekst, a później wybieracie jedną z opcji, która przenosi Was dalej i dalej, aż nastąpi koniec historii. 

Później możecie spróbować jeszcze raz z innymi opcjami, a jest ich naprawdę dość sporo. 😁Niektóre mogą Was zaskoczyć...

Link do obrazka

 

Kiedy chcecie grać od początku, trzeba przejść na górę strony i kliknąć start again w prawym górnym rogu. 


Niespodzianką jest to, że istnieją zakończenia na podstawie Waszych pomysłów z 19 maja 2020 roku wymyślanych na zakończenie bloga. :)

Oczywiście koniecznie napiszcie w komentarzu, jakie zakończenie wyszło Wam jako pierwsze! 

 Jestem bardzo, bardzo ciekawa!  

 

Link do lektury z wyborami poniżej:

Alternatywna historia


P.S. Za pierwszym razem nie ma dwóch wyborów do kliknięcia, jest tylko jeden, później są zawsze dwa. ;)


Komentarze

Facebook bloga

Zwiastun klątwy

Bez ciebie

Trunks

Poczekasz na mnie?

Inne filmiki

Popularne posty z tego bloga

Trzy miesiące myśli (bonus)