52. I pójdę za tobą wszędzie

Rozdział, w którym Trunks zostaje we wspomnieniach Vegety, żeby go uratować. Czy mu się uda? I czy Vegeta spotka się z rodziną?

 Życzę wszystkim miłego weekendu!

 

____________________________

 


 

Link

 

      


 

    

 

 Link

 


 Link


 



Gorące podziękowania dla mojego K., który dbał o mnie w czasie choroby.

Słoneczne uściski dla A. za wszystkie esemesy i wsparcie. 

Moc podziękowań dla Najli, która intensywnie pisała komentarze, przy czym zaproponowała mi wrzucenie wszystkich dawnych odcinków.

Serdeczne podziękowania dla Stalowookiej, która sprytnie poparła Najlę i obie mnie namówiły, żebym wrzuciła dawne rozdziały. 

Wielkie podziękowania dla Ardal, która wróciła i wciąż pisze takie super komentarze!


Od trzech miesięcy wyglądam: 

Diany

Wiktorii Paciorek

Jesteście tam jeszcze? Czytacie? ;)


A od bardzo długiego czasu zastanawiam się, gdzie podziały się komentujące tak często: 

SuperExtra

Anowi

Killall

 

Nie zapominajcie o blogu, bo on o Was nie zapomniał i czeka na komentarze. :D 

I ja też czekam. Obiecuję, że jeśli szybko napiszecie, to wrzucę odcinek ekspresowo. 

(dobra, przyznaję... jest już napisany, także komentujcie i wrzucamy nowość!)

 

Komentarze

Facebook bloga

Zwiastun klątwy

Bez ciebie

Trunks

Poczekasz na mnie?

Inne filmiki

Popularne posty z tego bloga

Trzy miesiące myśli (bonus)