Zmiany


Kochani Czytelnicy!

Właśnie skończyłam poprawiać bloga, co zajęło mi ostatnie pół roku. Oprócz likwidowania całej masy błędów i literówek, przyjrzałam się też fabule. Trochę wycięłam, trochę dodałam. 


Osoby, które zaczęły czytać bloga w przeciągu ostatnich sześciu miesięcy, nie zauważą zbyt wielu zmian, ale dla Czytelników będących ze mną od dawna i nieodświeżających sobie opowieści, wypiszę kilka najważniejszych poprawek, przy czym na czerwono zaznaczę nowe fragmenty:









Odświeżyłam też trochę odcinek "Demon", więc też wrzucam link --> KLIK

Przy okazji, jeśli macie jakiś ulubiony rozdział z tych starych, to możecie napisać, a ja go zedytuję i wrzucę na bloga. ;) Nie musicie oczywiście podawać tytułu odcinka, wystarczy jakiś punkt zaczepienia.



Komentarze

Facebook bloga

Zwiastun klątwy

Bez ciebie

Trunks

Poczekasz na mnie?

Inne filmiki

Popularne posty z tego bloga

Trzy miesiące myśli (bonus)