43. Shape of You

Rozdział, w którym Trunks musi radzić sobie z przeciwnościami w poprawczaku. Bra spędza czas u rodziny Son, zaś Vegeta i Bulma spotykają się w „Shape of You”. Co z tego wyniknie?
Z dedykacją dla Merryxxo, która ma nadzieję, że Bulma zauważy, jak Vegecie na niej zależy.

_______________________________________________________
 

           
           
_______________________________________________________


1. O firmie Lesel Poladu, zwanej też LePol było wspominanie w rozdziale 19. Oczami Gotena.



Kochani Czytelnicy!

Wita Was już Sylwek, która wzięła ślub. :) Dużo było przygotowań, czasu pełnego wydarzeń, brakowało mi chwil na bloga. Ale teraz już jestem i czekam na tych, którzy zagubili się w tym zwariowanym świecie.

Podziękowania dla Męża - za wsparcie, za miłość, za wszystko. I za podróż poślubną, za uśmiech w ciężkich momentach i za to, że się nie poddajesz ;*

Podziękowania dla najwspanialszej Świadkowej - A., poznałam Cię 11 lat temu na blogu o Vegecie i Bulmie, a teraz towarzyszyłaś mi na ślubie. To magia, nie? ;*

Dziękuję Killall, bo jest tu już tak długo, że nie wyobrażam sobie, żeby mogło zabraknąć jej komentarza. Ciekawe, co powiesz na wątek Bry i na zachowanie Trunksa. ;)

Dziękuję Wiktorii Paciorek, która stale zagląda na bloga i mobilizuje do dodania nowości (Twój komentarz, kiedy rozdział, sprawił, że ruszyłam z odcinkami do przodu ;)).

Dziękuję też Merryxxo za rozbudowane komentarze i obecność na tym blogu, uwielbiam, kiedy ktoś tak dużo i ciekawie pisze. Dzięki Twojemu komentarzowi zmobilizowałam się do wrzucenia starszego odcinka, gdzie trochę więcej spokoju o Briefsach. ;)

Cieszę się, że Anowi, E.K.P i Tyna są dalej ze mną, ale czekam na Wasze komentarze o notkach - co myślicie o klątwie, o rozprawie, o całej sytuacji? Nie trzymajcie mnie w niepewności. :D


Znowu wypatruję SuperExtra, Anulki, Hydry, Diany, Beti9630...
A także wielu innych, które zaginęły.
Czasami Sylwek czyta stare komentarze i tak myśli, dlaczego nie ma tu Najli, Porschefowej, Tootsy, Strawberry, Klaudii, Iromir, Izuni, Loryssj, Ardal... 
Może jesteście, może czytacie, ale nie piszecie więcej komentarzy. Tylko dlaczego?

Ale nie popadajmy w jesienne nastroje. Trochę radości na koniec dnia. ;)

Stary rozdział o urodzinach Bry :)
LINK

A tu Wasza Sylwek z Mężem :D




P.S. Jeżeli chcecie szybciej nowy odcinek, to piszcie, co myślicie. Jest praktycznie gotowy. :) Także... czekam na odzew!



Komentarze

Facebook bloga

Zwiastun klątwy

Bez ciebie

Trunks

Poczekasz na mnie?

Inne filmiki

Popularne posty z tego bloga

Trzy miesiące myśli (bonus)