42. I sprawiedliwość dla wszystkich

Rozdział, w którym uczestniczymy w rozprawie przeciwko Trunksowi. Odczytany zostaje wyrok. Co takiego musi zrobić Bulma i jak na to wszystko zareaguje Vegeta? Jakich świadków zobaczymy na procesie?


 
       
 _______________________________________________________


Kochani! 
Wiem, że długo nie było rozdziału, ale ostatnio chyba wszyscy macie wakacje i sporo osób się nie odniosło do odcinka, przez co była mniejsza motywacja do pisania.
Za niecały miesiąc mam ślub, także sama jestem po prostu oderwana od rzeczywistości oraz bloga.

Chciałam podziękować tym, co skomentowali poprzedni odcinek, jak zwykle w kolejności od pierwszego komentarza:

Anulka - Mam nadzieję, że spodoba Ci się postawa Trunksa, młody zaczyna naprawdę realnie widzieć, co nawyprawiał. Co myślisz o wyroku? A co do wątku Vegety i Bulmy, to w kolejnym o nich więcej. ;) Cieszy mnie, że dodajesz tak długie komentarze. ;)

Killall - W kolejnym odcinku więcej o Vegecie i Bulmie, tutaj był tylko mały fragment, ale Bulmę na pewno zdziwiło przyjście Vegety na rozprawę. Co do kolacji, to już niedługo. Ciekawe, co powiesz na relacje naszej pary, to już niedługo. :) Mam nadzieję, że z dziećmi w porządku. ;)

A. - Słońce, Ty sama wiesz, że dziękuję za panieński i za wszystko, co dla mnie zrobiłaś. To takie niesamowite, że poznałyśmy się na blogu, po prostu nierealne wręcz... No ale do rzeczy: co do randki, to zobaczysz, jak się skończy. :D A Co powiesz na proces? ;)

Diana - I jak, co myślisz o wyroku na Trunksie? Za mały czy może za duży, haha? :DVegeta będzie walczył o Bulmę, a co z tego wyniknie, to zobaczymy. :)

Merryxxo - Bardzo się cieszę, że jesteś nową Czytelniczką bloga. Miło mi powitać Cię w naszym gronie, a opowiadanie będę dalej tworzyła, chociaż nie ukrywam, że w planach jest przewidziana konkretna fabuła. ;) Mam nadzieję, że będziesz dalej komentować.

Beti9630 - I jak, odpoczęłaś już po wątku z wiedźmą? :)

Wiktoria Paciorek - Z naszą parką teraz niedługo cały wątek się zacznie, będzie ciekawie i... trochę inaczej. Zobaczymy, co nam z tego wyjdzie. To już wiem tylko ja. :D I dziękuję za mobilizację w dodawaniu odcinka. ;)


A teraz zagubieni w czasie i przestrzeni:

SuperExtra - Wiesz, że czekam na komentarz i Twoje przemyślenia, prawda? Wypoczywaj, zażywaj wakacji, a jak wrócisz, to pisz koniecznie, co myślisz. :D Buziaki ;*

Anowi - Już tak dawno Cię nie było, że gdyby nie ślub, to zastanawiałabym się, gdzie przepadłaś. Ale wiem, że niedługo masz wesele, wcześniej niż ja, także życzę Ci z całego serca, abyś w tym wyjątkowym dniu, mogła być naprawdę szczęśliwa.

E.K.P - Gdzie jesteś? Tak sobie myślę o Tobie, o tym, co powiesz na wyrok Trunksa, na relacje między Vegetą i Bulmą... A właśnie, jak tam dzieci, pewnie na wakacje jest co robić? :D

Hydra - Już dawno nie wjeżdżałaś z buta, czyżby nie było już więcej drzwi? :D Jestem ciekawa, co myślisz o wątku poklątwowym. :)









Komentarze

Facebook bloga

Zwiastun klątwy

Bez ciebie

Trunks

Poczekasz na mnie?

Inne filmiki

Popularne posty z tego bloga

Trzy miesiące myśli (bonus)