35. Czas próby

Rozdział, w którym Vegeta i Trunks mogą wreszcie porozmawiać i zdecydować, co dalej. Hit przybywa z Giero na Ziemię, a przyjaciele obserwują trwającą walkę. Akuma daje Vegecie wybór i pozwala na ostatnią rozmowę z Bulmą. Jaką decyzję podejmie Vegeta?
Z dedykacją dla Wiktorii Paciorek, która już od dłuższego czasu bierze czynny udział w komentowaniu, a dyskusje z nią są naprawdę świetne. :) Dziękuję za te wszystkie komentarze!

 _________________________________________________________


     







 








Kochani!
Jestem w dość podłym nastroju, biorąc pod uwagę to, co dzieje się w mojej pracy. Nie mam siły za wiele pisać, podziękowania dla Czytelników były w poprzedniej notce, także teraz tylko tak krótko.
Dziękuję mojemu kochanemu K. za wsparcie i otarcie łez. ;*
Dziękuję też kochanemu Słońcu za pocieszające sms-y ;*
Dziękuję SuperExtra za energię i zapał do pisania komentarzy, czytałam je zapłakana i sprawiły, że mogłam się uśmiechnąć. ;*
I dziękuję E.K.P., naprawdę mega mnie cieszy Twój powrót ;*
Na zaległe komentarze odpiszę w weekend, bo obecnie nie mam do tego głowy.


Wasz Sylwek

Komentarze

Facebook bloga

Zwiastun klątwy

Bez ciebie

Trunks

Poczekasz na mnie?

Inne filmiki

Popularne posty z tego bloga

Trzy miesiące myśli (bonus)