33. Upadek

Rozdział, w którym Vegeta zawiera z Mistrzem kolejną umowę, i leci po syna. Trunks za pomocą magii dokonuje niemożliwego. Przypieczętowuje się los Starii. Bra zaczyna powoli odnajdować się w mrocznej przeszłości swojego ojca. A Goku chce być pomocny.
=



           



 _________________________________________________________

Kochani Czytelnicy!
W środę zaczynam zasłużony urlop (rano miałam dodać rozdział, ale plany uległy zmianie i wrzucam go teraz), także nie będzie mnie ponad tydzień, ale jeśli w hotelu złapię WI-FI, to może spróbuję odpowiedzieć na komentarze, o ile znajdę czas. I o ile mój K. będzie wtedy spał, haha. :D Zobaczymy. ;)
Za nami kolejny ciężki rozdział, SuperExtra chyba mnie zabije za tego Trunksa... ;p Ale pamiętaj, że wymyśliłam już odnośnie młodego pewną pozytywną rzecz, także nic tylko czekać na rozwój wydarzeń. ;) Wiesz, że uwielbiam Twoje komentarze i obecność na blogu, jesteś niesamowita ;*
Podziękowania dla cudownej i ciągle obecnej Killall. Jesteś tu już 9 miesięcy bez żadnej przerwy! :) Wciągnęłam Cię do świata rodzinki Briefs. :D
Droga Diano, napisz jak po wielkim dniu, jakie wrażenia, jak się wszystko udało? Jestem niezmiernie ciekawa!
Cieszę się też, że Wiktoria znowu napisała, wielki finał zbliża się wielkimi krokami. ;)
Muszę też z przyjemnością powitać Anulkę, oby była jak najdłużej. ;)
I oczywiście wielki uśmiech zawitał na mojej twarzy, gdy zobaczyłam odzew od Najli! Ciekawe, co napiszesz o tych wszystkich rozdziałach...?


A teraz do (chwilowo) nieobecnych:
Słońce/A., czekam na komentarz, skoro masz już naprawionego laptopa! Oczywiście jak poczujesz się lepiej, kochana ;* Szkoda, że dziś nie porozmawiałyśmy. :(
Anowi, jak tam mój sadyzm? W normie czy może już przekroczył pewne granice? Wiesz, że w 35 znowu zobaczymy akcję pomiędzy Vegetą a Trunksem? Jak myślisz, jaki to będzie mieć finał? :)
Hydro, gdzie Ty mi znów zniknęłaś? :D
E.K.P., jak Ty się czujesz, jak idzie nadrabianie odcinków? ;*
Beti9630, wiem, że rozdziały są mroczne i smutne, ale może bardziej pozytywna końcówka z Brą poprawi trochę humor ;)




Piszcie, co myślicie!

Wasz czekający na urlop
Sylwek

P.S. Tak, uwielbiam Trunksa i pisanie o nim. Mam nadzieję, że ktoś jeszcze podziela mój pogląd. Tyle że niedługo bardziej skupimy się na relacjach Vegeta-Bulma, także czekajcie cierpliwie. 

Komentarze

Facebook bloga

Zwiastun klątwy

Bez ciebie

Trunks

Poczekasz na mnie?

Inne filmiki

Popularne posty z tego bloga

Trzy miesiące myśli (bonus)