31. W strzępach

Rozdział, w którym dochodzi do spotkania ojca z synem. Vegeta i Yas próbują uratować Trunksa. Wiedźma i Toe dokonują zemsty na Saiyaninie. Goku szuka Bulmy na Slavi. Sytuacja Bry ulega pewnej zmianie. Bulma w końcu nawiązuje kontakt z Vegetą. 
+18

Rozdział z dedykacją dla A., Bryonly, Seniora, mojego Słońca. Poznałyśmy się dziesięć lat temu, przez Internet, pisząc blogi o Dragon Ball’u. Jako dzieciaki, nie przypuszczałyśmy, co może zdziałać magia DB. Pokonałyśmy 800 kilometrów i rozpoczęłyśmy przyjaźń. Wiesz, że jesteś jedną z najważniejszych osób w moim życiu, jedną z najwspanialszych, jakie poznałam. Dziękuję za wspólną dekadę. I za to, że zawsze byłaś. Mam nadzieję, że rozdział przeniesie do innego świata. Tak, jak dawniej, gdy obie prowadziłyśmy blogi o DB.   

_________________________________________________________


 



         

           

 _________________________________________________________
 



1. Zdanie z rozdziału 29. W niewoli samotności. Tłumaczenie: Oczekuję cię na Slavi. Szukaj pod adresem Qurto DD0. Jestem Diestan Giero. A jeśli ktoś z was znajdzie Vegetę i przyprowadzi go do mnie, dostanie 1000 destii. (Oczywiście Fezieta to Vegeta, a Diestan Giero to Dajestan Gajero, zachowałam we wszystkim wymowę, jakiej używał Giero w swoim języku).

2. Balzaku, czyli „Istoto”, to takie nasze „człowieku”.

3. Zwrot „kup niewola” [niewolnika] przeszedł na tej planecie do codzienności, oznacza nasze potoczne „wrzuć na luz” czy „daj se siana”.
4. „Nie odszedłem do pyłów”, coś w stylu naszego: Nie obróciłem się w proch.
5. Scena z dziewczynką i z Nappą pochodzi z rozdziału 30. Ojców naszych wina, jest w retrospekcjach dotyczących Vegety-dziecka.















Kochani Komentujący!
Co do sceny z Brą - jest niejasna i taka ma pozostać, przynajmniej do kolejnej notki, kiedy znajdziemy wyjaśnienie. ;) Wątek Vegeta-Trunks i Vegeta-Bulma ruszył gwałtownie, chociaż chyba nie do końca się tego spodziewaliście, hm? ;)
A teraz najważniejsze, czyli podziękowania dla niesamowitej Killall, która skomentowała wszystkie rozdziały od początku bloga, i nadal jest ze mną. ;)
Chcę też podziękować Wiktorii za mobilizację, a także Dianie i Tynie, które aktywnie się udzielają.
Wielkie podziękowania dla mojego K., który jest ze mną już siedem lat, wspierając w każdej sferze życia, także tej blogowej (właśnie czeka, aż dodam notkę, o której gadaliśmy przez dłuższą część spaceru). Buziaki za wyrozumiałość. :D ;*
SuperExtra, Anowi, Beti9630 – jak idzie Wam czytanie rozdziałów, w jakiej czasoprzestrzeni jesteście? Na Starii, na Slavi czy może gdzieś tam, na Ziemi?
Najlo, ostatni raz zawitałaś na bloga w styczniu, wciąż masz jeszcze DB w sercu?
E.K.P, martwię się o Ciebie, nie dostałam żadnej wiadomości, czy doszły moje maile...
Nadal wypatruję też Porschefowej, Tootsy, Strawberry, Loryssj, Ardal, Hydry. Gdzie jesteście?
Kilka miesięcy temu napisała też Vegelia oraz I., ciekawe, czy jeszcze czytają.
Tęsknię za Czytelnikami, którzy zniknęli w niewyjaśnionych okolicznościach. Uważajcie, żebym nie wysłała w pościg za Wami wiedźmy! Bo wtedy nawet Vegeta nie pomoże. A tak serio – gdzie jesteście? Dajcie chociaż jakiś znak życia.

Wasz zmartwiony
Sylwek


Komentarze

Facebook bloga

Zwiastun klątwy

Bez ciebie

Trunks

Poczekasz na mnie?

Inne filmiki

Popularne posty z tego bloga

Trzy miesiące myśli (bonus)