30. Ojców naszych wina

Rozdział, w którym Vegeta przylatuje po Trunksa, przypominając sobie poprzednie wizyty na Starii – gdy był dzieckiem i dorosłym; zrozpaczona Bulma czeka na ratunek, Goku leci na Slavię, Akuma z Toe ustalają ostatni akt zemsty, KI Trunksa gaśnie.
 +18
Dla mojego Krystiana, który tak bardzo chciał poznać przeszłość Starii. Czego ja bym nie napisała dla narzeczonego!
Ostrzegam, że rozdział zawiera dość drastyczne opisy, także +18.

_________________________________________________________
 




 __________________________________________________________
 

  1. Po kolei cytaty: Goten („Bracia”), Vegeta („Bez odwrotu”), Bulma („Świąteczna perspektywa”), Delia („Ignorancja”), Tan („Dochodzenie”), Vegeta („Bez odwrotu”), Goten („Bracia”), Vegeta („Świąteczna perspektywa”), Vegeta („Bez odwrotu”).
  2. Oczywiście miałam na myśli maszyny lecznicze z DB, w których na Namek Vegeta uzdrowił Goku przed walką z Freezerem. Płyn w nich to właśnie cerisa ze Starii. (tak, pamiętam o tych śmiesznych ludkach z kinówki z Bardockiem, ale jakoś mi ta wersja nie pasowała ;p)
 

           

           

Kochani!

Jak wakacje, kto ma urlop, kto ma trochę czasu na bloga? ;)
Standardowo wielkie podziękowania dla SuperExtra, Ty wiesz, że jesteś niezastąpiona, prawda? ;*

Killall i Diana - dziękuję Wam za komentarze, za zaciekawienie dalszymi rozdziałami, za obecność.

Chciałam też powitać Dorydę, która właśnie komentuje wcześniejsze rozdziały, mam nadzieję, że do nas dołączy. :)
Anowi, czekam niecierpliwie na komentarz od Ciebie! :)

Co w następnym rozdziale? Ten był trochę jak filler, wiem, dużo retrospekcji, ale w kolejnym już właściwa akcja, bo zbliżamy się do finału, sama jestem w szoku, jak szybko to minęło. Czeka nas oczywiście mocny wątek na linii Vegeta-Trunks, czy ojciec ocali syna, czy może wiedźma mu w tym przeszkodzi, myślicie, że da radę? Czy Goku ma szansę uratować Bulmę? I czy Bulma zdoła skontaktować się z Vegetą? I co z Brą? Czy Trunks umrze? Jak Akuma z Toe zaczną realizować swój plan?

Na te pytania poznamy odpowiedzi w kolejnej notce. :)


Komentarze

Facebook bloga

Zwiastun klątwy

Bez ciebie

Trunks

Poczekasz na mnie?

Inne filmiki

Popularne posty z tego bloga

Trzy miesiące myśli (bonus)