27. Requiem

Rozdział, w którym Vegeta musi zmierzyć się z bolesną prawdą, a los Bry pozostaje nieznany; Bulmie grozi niebezpieczeństwo na statku piratów, Goku na chwilę leci na Ziemię, spełniając prośbę Vegety, a Trunks i Vegeta z przeszłości rozpoczynają walkę.

Z dedykacją dla SuperExtra za cudowny prezent urodzinowy ;*

__________________________________________________________
 
     


        
            
 




 

  1. Fragment rozdziału 8. Łatwo być bogiem.




Kochani! 
Kolejny rozdział za nami, a ja wczoraj świętowałam do 3 w nocy swoje i mojego Krystiana urodziny (dostałam DBS w prezencie!), także jestem lekko rozkojarzona, jak znajdziecie błędy, to piszcie koniecznie, nie sprawdzałam notki, a chcę dodać dziś, bo w środę wyjeżdżamy do spa. ;)
Pozdrawiam Was i czekam na komentarze!
E.K.P., Najla, Tootsy, Klaudia, Lorassj, Strawberry, Hydra, Ardal... Wpadłyście do jeziora Frion, jesteście w Komnacie Ducha i Czasu, czy co się dzieje, bo już długo nie mamy kontaktu. :(

P.S. Od razu muszę pochwalić się obrazem od SuperExtra, który dostałam na urodziny. Jest po prostu genialny! Na żywo wygląda jeszcze lepiej, dziękuję Ci jeszcze raz z całego serca! ;*
Szkoda tylko, że na poczcie trochę pogięli kartkę. :( Ale na to już nic nie poradzimy. ;)


Podziękujcie SuperExtra za notkę, to dzięki niej szybciej dodaję. :D








Komentarze

Facebook bloga

Zwiastun klątwy

Bez ciebie

Trunks

Poczekasz na mnie?

Inne filmiki

Popularne posty z tego bloga

Trzy miesiące myśli (bonus)