24. Śmierć wśród gwiazd

Rozdział, w którym Trunks zaczyna zupełnie nowe życie, nie wiedząc, w jakich wydarzeniach przyjdzie mu uczestniczyć. Vegeta, Bulma i Goku szykują się do wyprawy w kosmos, zostawiając za sobą Ziemię i zmierzając w kierunku nieznanej przyszłości.       



          





 



__________________________________________________________

Kochani Czytelnicy!

Za Wami pierwszy rozdział na nowym blogu. Tym razem więcej Trunksa, trzeba popchnąć fabułę młodego do przodu. Mam nadzieję, że Wam się podoba, a szczególnie takiemu jednemu, co w kółko powtarzał "Trunks w kosmosie, więcej przygód!" i wręcz uwielbia czytać o pół-Saiyaninie. ;)


Jeżeli chodzi o nowego bloga, nie trzeba się zalogować, wystarczy wybrać opcję "wolę pisać jako gość" i podać swojego lub wymyślić na poczekaniu maila. Brak logowania ma minus w postaci mojego zatwierdzania komentarzy, muszę je ręcznie akceptować, a chociaż boli mnie stosowana tu cenzura (mimo zniesienia jej w ustawieniach, nadal obowiązuje przy gościach), nic na nią poradzić nie mogę. Mam tylko nadzieję, że nadal będziecie komentowali.

Chciałabym od razu podziękować za wsparcie mojemu K., a także za telefon od SuperExtra (powodzenia na egzaminach!), chcę również życzyć A., Słońcu dużo zdrowia, niech Ci siły wracają! Szczególne podziękowania należą się niezastąpionej E.K.P, która mimo wielu przeciwności komentuje i jest na bieżąco. Ślę też podziękowania dla Beti9630 oraz Diany - dzięki, że jesteście! I wciąż cieszy mnie pojawienie Anowi oraz Klaudii, które - mam nadzieję - zostaną na dłużej. :)




Komentarze

Facebook bloga

Zwiastun klątwy

Bez ciebie

Trunks

Poczekasz na mnie?

Inne filmiki

Popularne posty z tego bloga

Trzy miesiące myśli (bonus)