Witaj na nowym blogu!


Rok temu usuwali wszystkie blogi na Onecie, musiałam więc przenieść wszystko w nowe miejsce. Teraz, gdy już zadomowiłam się na Bloxie, też go zamknęli. 

I tak oto dotarliśmy tutaj. Nic nie można na to poradzić, trzeba wziąć się do pracy i wszystko skopiować. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną. Zobaczymy, jak nam będzie na Blogspocie. Przerzuciłam już wszystkie rozdziały i Wasze komentarze. ;)

I oczywiście czekam na opinie o poprzednim odcinku!

Porschefowa napisała mi kiedyś, że jestem jak feniks odradzający się z popiołów. I w dodatku płynie we mnie krew Saiyan. Dlatego nie mogę się poddać, muszę doprowadzić tę historię do końca.



Komentarze

  1. Odradzaj się feniksie ponownie :D Gdy juz dojdziesz do ładu wyczekuje nowości ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Chcesz nowy rozdział? Zmobilizuj Sylwka komentarzem!

Facebook bloga

Zwiastun klątwy

Bez ciebie

Trunks

Poczekasz na mnie?

Inne filmiki

Popularne posty z tego bloga

1. Konfrontacja